NkB plugg igen!

Då var man tillbaka till stan. Hann med min "ta-hand-om-dig-själv dag! Älskar söndagar tack vare de påhittet! Pluggar NK nu medan Tomas sover. Han pallade inte efter en hel dag med kören. Är själv ganska trött men självklart ska man stanna uppe till Paradise hotel klockan 22.00! Och innan dess är det ju 2 ½ men! Bara bra på tv:n. Eller ja, nu en halvtimme måste man se I survived a japanese game show. De suger!
5 dagar kvar till jullov! Och i helgen blir det mys! Erika, ska vi gå på bio i helgen och se luft slottet som sprängdes? Julia du får också hänga med om du vill! För till helgen är jag klar med mathandling och julklappshandling så kan se hur mycket pengar jag har kvar!
Nä, nu ska jag fortsätta med NK:n. Vill ha VG så det är bara att plugga plugga! Kanske ska fika något gott snart så man får upp plugg glöden lite? Kanske lite brownies? Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0