Lucia mys hela dagen!

Imorse var det lucia i stora kyrkan! Jätte mysigt! Men Tomas försov sig så jag var tvungen att skjutsa han klockan kvart över sex! Mycket trött måste jag säga. Sen kunde man inte riktigt somna om.
Sedan blev det i alla fall fika med klassen på skolan och en massa mys i Helges! Det gillas starkt!
Gick hem och powernapade med älsklingen, lagade mat och lyssnade på en massa musik!
Snart är det dags för Lucia konserten som är lite mer än lucian på morgonen. Tomas är "presentatören" och kommer leda hela kvällen. Börjar klockan sju så man måste köa klockan sex för att få någorlunda platser! Vet de efter 3 år nu!
Efter lucia blir det till att åka hem till Krokom fort för hemma hos Erika väntar Helen och Erika på mig! Vi ska spela wii och prata en massa skit! Ska bli super mysigt!
Imorgon blir det stan med Julia, handla dom sista julklapparna och sedan kanske jag ska gymma lite också. Har två kassar med tvätt så det ska även hinnas med. Sedan har jag NK prov på måndag.. SUCK! Så Erika ska färga mitt hår (Yes, nu är jag less igen och håret behöver livas upp! Får se vad det blir denna gång!) och medan hon gör det ska vi plugga stenhårt! Båda har gjort varsin nörd mall, haha!
Lucia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0