Jullov dag 1

Nu var de bra länge sedan jag skrev! Har varken haft ork eller insperation till att skriva. Men nu tänkte jag uppdatera lite!
De blev party i fredags! Roligaste på länge måste jag säga! Tack mina underbara vänner <3
Sedan hade jag myshelg med Tomas hela helgen. Vi gick på bio och såg Avatar, 150 minuter av SKIT bra film! James Cameron vet verkligen hur man gör film. Spring iväg och se den nu!

Trodde den skulle vara ganska töntig och fjantig men så var det verkligen inte!
Nästa film blir luftslottet som sprängdes!

Har blivit sjuk lagom till jullovet. Ont i halsen, förkyld och ont i kroppen. De sög ju hårt. Typiskt att man ska bli sjuk på ett lov. Kom inte ihåg senast jag var sjuk och måste bli de nu, suck!

Farmor kommer idag och ska fira jul med oss! Så de blir familjen i år! Är i Krokom i en vecka (Hoppas jag blir frisk till på torsdag!) och sedan nästa måndag blir det Sveg / Slagavallen resten av lovet tror jag. Åka skoter och mysa med älskling! Vi firar nämligen 2 år snart! Så tänkte åka upp till hans stuga, laga mat och mysa! Undra vad jag ska hitta på för överraskning.. Förslag?

Nää, nu ska jag upp och ätamin chokladkalender! Har massa att äta ikapp! Sedan vila lite, så jag blir frisk!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Jag har inte köpt någon chokladkalender, men jag tror jag ska göra det på torsdag, för då får jag äta jättemycket choklad ju :D

2009-12-22 @ 19:00:14
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0