Jag mår inte bra idag..

Sitter och äter dukat och försöker lugna ner mig. Bara njuta lite. Dagen började med magont som jag haft i 3 dagar nu. Hade jätte ont i knäna igår också så sov inte alls mycket inatt. Men var tvungen att gå upp för jag och Frida hade redovisning på kulturhistorian. Magonten gick över ett tag men kom tillbaka. Teatern var seg, vi satt och strök medan alla blev mer och mer oseriösa och flamsade bort nästan hela lektionen. Så imorgon blir det jätte mycket jobb om vi ska behöva slippa teaterlektionen på tisdag.
Chokladen hjälper. Känner hur jag blir lite gladare. Vill att Tomas ska komma hem... 1 timme kvar. Vill kramas och bara ligga i hans famn hela kvällen. Spy ut mig en massa skit och bara.. va...
Är trött, har ont i huvudet och LÄNGTAR till paradise hotell nu när jag ser reklamen. Myskväll ikväll ska bli mys! Kommer väl något emellan som vanligt.
Less på livet gånger miljonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0