Jaaa?

Idag var vi på en teater som verkligen sög skit. De var precis som om de hade hyrt svarta lådan för att leka lite med varandra. Värdelöst. Sedan fick man sluta. Gick hem och städade, diskade och bakade brownies! Sedan drog jag mig iväg på gymmet fast jag verkligen INTE hade lust och cyklade i ungefär 25 minuter, då kom Josse och det var dags för body pump!
Är inte så slut som jag trodde jag skulle vara. Blir kanske mer gym imorgon innan lucian på kvällen.
Nu sitter jag och ser film. Längtar hem till Krokom faktiskt. Ska bli skönt att komma från stan. För just nu suger den ganska hårt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Mario i helgen (; då blire skoj skaru se :)

2009-12-10 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0