?!

Teater, Teater, teater. De bestod dagen av idag. Ska lära mig typ 10 sidor tills imorgon i manuset. Jippie, känner ingen press alls! Ge oss bara en dag, gör de.
Sen så saknas det folk på teatern jämt. Varför gå dit då alla är så jävla oseriösa? Dom förstör för oss andra men de värkar de inte bry sig om. Aja.. Lär väl bli inställt om de ska fortsätta såhär.
Ska på body pump med Josse om några timmar. Ska bli skönt att träna! Det är alltid jobbigt att ta sig dit men då man väl är där är det jätte härligt.
Imorgon ska vi redovisa nutida konst arbetet. Känns pressande och jobbigt. Det kommer inte bli bra. Usch.
På lördag ska jag till Åre och parta! Alla som är på att åka med hör av er!
Svambob emoKänner mig oinspirerad idag. Så tänker inte skriva mer! Är trött och lite less faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej det blir inge party i Åre för mig. I så fall i stan. Jobbar hela lördagen och söndagen med APU och skit..

2009-12-01 @ 17:38:57
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0