Duktiga Ida & Josse!

Som vanligt var man väldigt opepp på att träna men då man väl kom dit var det jätte skönt! Tog bara den tyngre vikten idag för att utmana mig själv lite! Och det blev jobbigt. Mina armar är fortfarande som spagetti! Höll på att svimma ett tag! Så härdan efter blir det inte att äta middag efteråt och skita i att äta något innan. För det pallade inte min kropp. Men jag känner att jag börjar bli bättre ändå! Jätte härligt!!

Har nyss ätit korv (Bratwurts om jag ska tala sanning! Inte så gott!) och mjölkstuvade makaroner. De var alltså inte köttfärssås och spagetti eller kotletter och pommes, jag är glad!
Ska snart duscha, för nu har killarna gott! Så lyssnar på musik och tar det bara lugnt! Klockan nio blir det House och lite te tror jag.
Idag fick jag världens gulligaste present av Bella! En hel påse med lussebullar som hon bakat extra till mig! Ni anar inte hur glad jag blev! Höll på att börja lipa! Åt självklart upp alla på en gång, hihi!
Nu ska jag passa på att duscha medan the gang är borta på skolan!
CIAO!
Underkläder Nästan alla mina underkläder (Eller Bh:ar) har blivit för små! Blev väldigt sugen på att handla nya! Dom här underkläderna från Nelly var sjukt snygga!

Kommentarer
Postat av: Erika

Synd att det är så dyrt på nelly bara :/ Men dom är snygga! ;) hihi. Ja, vi ses på söndag (: Slutar jobba runt tre tror jag.

2009-12-01 @ 19:38:51
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0