Dryga måndagar är jag inte ett fan av!

Lördagen var bäst! Förfest på ett ganska udda ställe och partyt på Befalo! (Stavning?). Men är man med party flickorna Frida och Jenny kan ju inte kvällen sluta annat än bra!
Fick också en ny vän (BERTIL!).
Söndagen var seg. Man var trött och ganska sliten. Hann ändå med ett lussebullsbak och äta upp det jag missat i min chokladkalender!
Idag var jag på gitarren! Ska spela tusen jule ljus och lite saker tills nästa gång då det är julmys. Sedan på NK:n gick vi igenom en massa frågor till provet som är nästa vecka. Det känns inte bra alls! Tänkte börja plugga nu och sedan HELA helgen då jag också ska umgås med Erika och Helen! För de har jag bestämt!
Snart blir det kanske middag? ÄR HUNGRIG! Så himla äcklig mat på skolan.
Appropå äcklig! Åkte nyss buss hem från stan. Sätter mig på en av handikapsplatserna (De är typ inte de men ni fattar! De längst fram i stadsbussarna) och jag sätter mig där för att jag har en väldigt tung konsumkasse! Sätter den på sätet bredvid mig och ser hur en STOR tant kollar ilsket på påsen och sedan på mig. Kunde inte få plats med påsen mellan fötterna för som alla vet är de en buckla där. Men hon fortsätter stirra.
Och som vanligt så finns det JÄTTE många platser på bussen och JÄTTE många som sitter ensam men nästa person (ÄCKLIGA TANT £#&%/&) måste sätta sig där jag har påsen så att jag får lägga den i knät på ett sätt som inte var skönt alls bara för att markera att man inte ska ha påsen så! Var så hiDmla nära på att säga: De finns andra platser! STICK! Men aja... Suck iaf.
I want to go back to were we where before.

mBloggen min är CP! går inte att göra mellanslag! Har fixat i HTML filerna men åhh! BLIR GALEN! Idag suger världen så jävla hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0