Dagen blev räddad till slut!

Idag kom jag kvart i tio till teatern med världens magkramper. Men hade ändå lyckats tagit mig till skolan. Men de var ingen där! Satt och väntade i en kvar och började fundera på ifall det var inställt eller något. Klockan tio kommer Frida och rädda mig från min ensamhet! Men ingen fler kommer. Kvart över tio kommer Carlos och undrar vart alla är. Då har Gun skickat ett mejl på Z:a om att vi ska jobba själva för hon är på sjukhuset. Så alla i min klass sitter på skolan och jobbar medan jag och Frida är på Reveljen. Carlos hade fått instruktioner om att han skulle jobba med oss och vi fattade ingenting. En massa missförstånd fick mig att lessna och inse att denna dag lär väl bli som alla andra teaterdagar: värdelösa och inte ett dugg givande.
Jag och Frida kom i alla fall överens med Carlos om att alla i klassen kunde komma upp klockan halv tolv efter vi ätit lunch och Gun kommer tillbaka.
Då vi ätit lunch och lite smått irriterade drar oss tillbaka till reveljen så är inte Carlos där. Vi väntar i 40 minuter och sedan kommer dansläraren in och säger att han är på ett möte och kommer inte.
Jag vet, mer suckar!
Sedan kom Gun, vi pratade om allt som hänt och vad som ska hända i framtiden sedan började vi arbeta stenhårt med våra produktionsgrupper och tro det eller ej dagen blev faktiskt väldigt givande och vi gjorde STORA framsteg.
Imorgon blir det ännu mera slit fast då mer med manuset. Bara att ge t
Nu ser jag Smallville Jenny, och som vanligt suger de! Tydligen har pappa Kent dött. Dravligt! Och åt min chokladpudding som var kvar, den var äcklig så slängde den! Nu är det bara till att vänta tills Tomas och de andra in the gang kommer hem och lagar mat till mig!
Blev ingen body pump för jag och Josse är lata! Hihi! Men på torsdag då kör vi!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

IDA! Det här hamnar fan i din kategori! Haha xD

2009-12-08 @ 18:30:12
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0