Bakande genier?

Igår blev det ett besök hos Malin med Erika för att plugga lite! Men blev det någe mycket plugg? Nej! Haha, vi bakade blåbärspaj och spelade Nya Geni som jag vann på, mohahah! De var jätte mysigt! De tar så lång tid emellan gångerna som man ses.. Tråkigt!
Då jag kom hem hade jag fått mer prickar över kroppen. Mamma tror att jag har scharlakansfeber, men aja. Ska till skolsyster i veckan så vi får väl se!

Ska kanske städa pappas jobb, och plugga en massa NK! Sen får jag väl se ifall Tomas kommer och hämtar mig med sin nya bil så man slipper ta bussen sent ikväll. Lät mycket drygt.

Var det någon mer än jag som såg filmen Vid din sida igår?! Så sjukt gullig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0