3 dagar kvar!

Jobbigt att kliva upp imorse, men upp kom jag. Gick till skolan och hade teater. Har strukit klart allt i manuset nu. Känns så otroligt skönt. I veckan så har tvåorna sin julshow och därför kommer det saknas lite personer då och då som ska få massa att komma till vårat slutprojekt. Men då blir det till att jobba i prduktionsgrupper och KANSKE vara lite seriösa för en gång skull! Ska bli skönt.
Då vi slutade gick Josse och jag tillbaka till skolan och pluggade matte! Yes, vi är bäst! Fattar lite nu i alla fall. Ska plugga mer ikväll om jag hinner. Måste plugga ljudkursen också. Sedan hade vi någon samhällsgrejs också. Usch! HATA! Nu är man bra skolless. Men bara 3 dagar kvar! De klarar jag!
Ska snart fika, blir sen mat idag. Killkväll... I helgen blir det förfest hos mig sedan utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0